Vervangingsregeling voor directeur, afdelingshoofden en coördinatoren

Geldend van 10-06-2020 t/m heden

Intitulé

Vervangingsregeling voor directeur, afdelingshoofden en coördinatoren

Het Dagelijks Bestuur van Omgevingsdienst Rivierenland;

Gelet op artikel 18, vijfde lid, van de gemeenschappelijke regeling Omgevingsdienst Rivierenland;

Besluit vast te stellen de:

Vervangingsregeling voor directeur, afdelingshoofden en coördinatoren.

Artikel 1 - Algemeen

De plaatsvervanging geschiedt voor alle overgedragen bevoegdheden, budgethouderschap, feitelijke handelingen en in de ruimste zin.

Artikel 2 - Vervanging directeur

afbeelding binnen de regeling

Artikel 3 - Vervanging afdelingshoofden

afbeelding binnen de regeling

Artikel 4 - Uitgangspunt bij vervanging van de coördinatoren

  • 1.

    Vervanging gebeurt horizontaal door een andere coördinator binnen de eigen afdeling.

  • 2.

    Indien vervanging op grond van het eerste lid niet mogelijk is, vindt vervanging plaats door het afdelingshoofd, waarbij indien nodig artikel 3 wordt toegepast.

Artikel 5 – Ondertekening

Ondertekening bij plaatsvervanging geschiedt als volgt (voorbeeld):

Met vriendelijke groet,

“Burgemeester en Wethouders van de gemeente … ,

Namens deze,

De heer ………

Directeur plv.”

Artikel 6 – Slotbepalingen

  • 1.

    Deze regeling treedt in werking op de dag na bekendmaking.

  • 2.

    De Vervangingsregeling directeur, afdelingshoofden en coördinatoren vastgesteld bij besluit van 21 september 2015 wordt ingetrokken.

  • 3.

    Deze regeling wordt aangehaald als: Vervangingsregeling directeur, afdelingshoofden en coördi-natoren van de Omgevingsdienst Rivierenland 2018.

Aldus vastgesteld in de vergadering van het Dagelijks Bestuur op 17 september 2018;

de voorzitter, de secretaris,

C.A.H. Zondag, A. Schipper